Brzo. Lako. Mogućnost plaćanja na
rate bez kamate!

Plaćajte na rate VISA kreditnom karticom!

3D Secure - sigurno plaćanje putem interneta

  • Šta je 3D Secure usluga?

    3D Secure je besplatna usluga koju Vam obezbeđuje Raiffeisen banka a.d. Beograd u cilju povećanja Vaše bezbednosti prilikom plaćanja platnom karticom na internetu, kod trgovaca koji su uključeni u Mastercard Identity Check i/ili Visa Secure program. 3D Secure usluga Vam pruža dodatnu zaštitu od neovlašćenog korišćenja Vaše registrovane platne kartice tokom internet transakcije.

    Za korišćenje kartice na 3D Secure internet prodajnim mestima neophodna je registracija za ovu uslugu. Jednom registracijom moći će da se obavlja sigurno plaćanje preko interneta za sve tipove kartica izdanja Raiffeisen banke: debitne i kreditne, za fizička lica, preduzetnike i pravna lica, izuzev za Visa Virtuon i Visa POKLON kartice.

    Kada plaćate na internet prodajnim mestima koja još uvek ne učestvuju u  3D Secure progamu, Vašu karticu možete koristiti na način na koji ste je koristili pre registracije.

    Za sva dodatna pitanja možete pozvati Kontakt centar na broj telefona 011/3202-800.

  • Opis usluge

    • Aktivacija i korišćenje 3D secure usluge su potpuno besplatni, i možete je koristiti na bilo kom računaru, bez posebnog softvera.
    • Preduslovi za korišćenje 3D Secure usluge:
      1. Internet prodajno mesto koje podržava plaćanja putem Mastercard Identity Check i/ili Visa Secure.
      2. Platna kartica Raiffeisen banke koja podržava Mastercard Identity Check i/ili Visa Secure servis plaćanja.
      3. Korisnik koji je prethodno registrovan za 3D Secure
    • Neophodno je da instalirate i aktivirate aplikaciju „Moja mBanka„.Ukoliko ste već aktivirali mobilnu aplikaciju „Moja mBanka“ Vi ste automatski registrovani za 3D Secure uslugu, kao i sve platne kartice izdanja Raiffeisen banke koje koristite. Za potvrdu transakcije plaćanja na internetu koristite jednokratnu lozinku, koju kreirate putem mobilne aplikacije „Moja mBanka„.
  • Postupak kupovine

    Postupak kupovine na internet prodajnom mestu koje podržava plaćanja putem Mastercard Identity Check i/ili Visa Secure, možete pogledati na sledećem linku.

  • Instaliranje aplikacije

    • Instaliranje aplikacije i aktiviranje mobilne aplikacije
      Preuzmite aplikaciju „Moja mBanka“ sa Google Play ili Apple marketa. Na početnoj strani aplikacije imate ponuđene dve opcije za aktivaciju naloga: KREIRAJ NOVI NALOG i VEĆ IMAM NALOG.

    Ukoliko ste novi korisnik digitalnog bankarstva i nemate nalog za elektronsko bankarstvo – RaiffeisenOn Line:

      • Na početnoj strani birate opciju KREIRAJ NOVI NALOG.
      • Nakon unosa Vaših podataka i aktivacionog koda kreirate korisničko ime i lozinku , koji su Vam neophodni za buduće korišćenje usluga internet i mobilnog bankarstva. Aktivacioni kod dobijate pozivom Kontakt centra (011 3202 100) ili u ekspozituri banke. Važnost aktivacionog koda je 24h od trenutka generisanja.
      • Kreiranjem i potvrdom PIN-a aplikacija je aktivirana. PIN koriste za prijavu na mobilnu aplikaciju i kreiranje jednokratne lozinke.

    Ukoliko već imate nalog za elektronsko bankarstvo – RaiffeisenOn Line:

      • Na početnoj strani birate opciju VEĆ IMAM NALOG.
      • Unosite korisničko ime i lozinku, koje koristite za prijavu na RaiffeisenOn Line aplikaciju*.
      • Nakon unosa aktivacionog koda, koji automatski dobijate u vidu SMS poruke na broj mobilnog telefona koji ste prijavili u banci, kreirate PIN koji ćete koristiti za prijavu na aplikaciju i kreiranje jednokratne lozinke.

    * Ukoliko ste zaboravili korisničko ime ili lozinku, aplikaciju možete aktivirati putem opcije KREIRAJ NOVI NALOG.

  • Kreiranje jednokratne lozinke za potvrdu transakcije plaćanja na internetu

    Na početnoj strani mobilne aplikacije pristupate opciji Token i nakon toga, Kreiraj jednokratnu lozinku. Unosite PIN (koji koristite za prijavu na mobilnu aplikaciju) nakon čega se kreira jednokratna lozinka u vidu koda, i ispisuje na ekranu uređaja. Jednokratnu lozinku unosite na internet prodajnom mestu u procesu plaćanja platnom karticom.


Saznajte više

Dodatne informacije

Dodatne informacije

Saznajte kako da odaberete pravu karticu za sebe i svoje potrebe, kako da uspešno upravljate svojim troškovima i kako da najlakše otplatite svoja dugovanja.

Kalendari za kreditne kartice – 2024. godina

Kalendari za kreditne kartice - 2023. godina

Razlika između debitne i kreditne kartice

Saveti kako odabrati pravu platnu karticu

Saveti kako upravljati kartičnim troškovima

Česta pitanja

Česta pitanja

Otklonite nedoumice i saznajte više o našoj ponudi kartica kroz izbor najčešće postavljenih pitanja vezanih za kartice naše banke.

Koja je kartica najbolja za mene?

Kako da apliciram za debitnu karticu?