Logovanje

Za pristup aplikaciji, kao i potvrdu plaćanja, koristite četvorocifren PIN koji ste kreirali prilikom aktiviranja aplikacije.

Ukoliko Vaš mobilni telefon podržava korišćenje biometrije – otisak prsta (android i ios uređaji) ili prepoznavanje lica (ios uređaji), možete na jednostavan način uključiti i biometriju za Moja mBanka aplikaciju. Potrebno je da na početnoj strani aplikacije kliknete na dugme ULOGUJ SE, nakon čega pratite dalje korake za uključivanje biometrije. Savetujemo da pogledate kratko video uputstvo i uverite se koliko je jednostavno.

Moja mBanka koristi funkcionalnost biometrije sa vašeg uređaja, pri čemu banka nema pristup Vašim podacima.

Česta pitanja

Video uputstvo

Potrebna Vam je dodatna pomoć? Za Vas smo pripremili video uputstva za najvažnije funkcionalnosti aplikacije, sa detaljnim objašnjenjima, kroz lako razumljiv vizuelni prikaz.

Česta pitanja

  • Da li mogu da promenim PIN za pristup aplikaciji?

    Da, na glavnom meniju u opciji Profil, birate PRISTUP, a nakon toga PROMENA PIN-a.

  • Kako se u aplikaciji uključuje/isključuje opcija za prijavu otiskom prsta?

    U glavnom meniju na opciji Profil, birate PRISTUP a nakon toga PODEŠAVANJE BIIOMETRIJE gde jednostavno možemo uključiti/isključiti biometriju.

  • Šta se dešava kada se PIN pogrešno unese više puta?

    Nakon petog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a, nalog se zaključava pa je potrebno obratiti se operateru kontakt centra banke na broj telefona 011/3202-100 koji su dostupni 24/7.

  • Da li mogu da se prijavljujem unosom PIN-a bez obzira što telefon podržava biometriju?

    Da, logovanje biometrijom uključujete u okviru aplikacije ukoliko želite da koristite biometriju za logovanje i potvrdu plaćanja.

  • Kako da ponovo aktiviram blokiran nalog?

    Pozovite našu korisničku podršku na 011/3202-100 koja je dostupna 24/7.

  • Kome da se obratim ukoliko se prikazuju greške pri unosu PIN-a?

    Pozovite našu korisničku podršku na 011/3202-100 koja je dostupna 24/7.

  • Da li mogu da aktiviram biometriju i ako koristim aplikaciju kao pravno lice?

    Da. Biometrija se zasebno uključuje nakon logovanja u delu aplikacije za pravna lica.

Korisničko uputstvo za digitalno bankarstvo

Ukoliko želite detaljnije uputstvo, možete ga naći na sledećem linku