Online banking

Jednostavnije svakodnevno
bankarstvo,
bez ograničenja.


Više od 200.000 korisnika naših digitalnih usluga već zna zašto je
Raiffeisen banka proglašena „Najboljom digitalnom bankom u Srbiji”.

Raiffeisen banka Vam predstavlja nove, redizajnirane aplikacije mobilnog i elektronskog bankarstva
prilagođene Vašim potrebama.

Sada možete uživati u novim funkcionalnostima koje će Vam olakšati interakciju sa bankom.

Početni ekran

Početni ekran

Novi izgled aplikacije olakšava korišćenje i štedi Vaše vreme prilikom obavljanja bankarskih poslova.

Plaćanje

Dinamičan prikaz preostalog limita i mogućnost slanja instant plaćanja. Lakši izbor već sačuvanih primalaca.

inbox

Inbox

Od sada možete da uživate u sigurnoj dvosmernoj komunikaciji sa bankom, direktno unutar svoje aplikacije.

Profil

Profil:

Omogućava Vam da lako i jednostavno upravljate ličnim podacima kao sto su i-mejl, adresa, broj telefona, limiti, notifikacije i sl.


Aktiviranje aplikacije

Aktiviranje aplikacije:

Jednostavna aktivacija aplikacije uz pomoć SMS aktivacionog koda

Korisnicko uputstvo

Unapređeno korisničko iskustvo:

Na početnoj stranici naći ćete sve najbitnije stavke, poput stanja na računima, poslednjih transakcija, kursne liste...

Pametni meni

Pametni meni:

Novi pametni meni koji će se prilagoditi sadržaju na stranici i prepoznati šta želite da uradite u tom momentu.

Nova aplikacija Moja mBanka

Preuzmite novu aplikaciju Moja mBanka

Instalirajte Moja mBanka aplikaciju sa marketa i pratite uputstvo za aktivaciju.

Ukoliko već imate instaliranu aplikaciju potrebno je da je ažurirate i ulogujete se sa svojim PIN-om.

Novi dizajn Raiffeisen OnLine

Redizajnirana aplikacija elektronskog bankarstva, RaiffeisenOnLine osvežena je i unapređena modernijim i jednostavnijim izgledom, koji će Vam omogućiti nesmetano korišćenje na svim uređajima.

Pored svih navedenih funkcionalnosti, RaiffeisenOnLine svojim zahtevnijim korisnicima pruža i dodatne usluge:

check box

Upravljanje ličnim finansijama kroz kategorizaciju plaćanja, praćenje mesečnih budžeta po izabranim kategorijama i kreiranje kalendara očekivanih troškova u budućnosti

check box

Pregled i trgovanje hartijama od vrednosti


check box

Praćenje penzionih fondova povezanih sa Raiffeisen bankom

Rol

Česta pitanja

  • Na stranici za logovanje izaberite KREIRAJ NOVI NALOG. Potrebno je da imate broj računa i broj mobilnog telefona.

    Nakon što unesete podatke i kliknete na dugme "Nastavi", prikazaće Vam se prozor sa instrukcijom za dobijanje SMS koda.

    Nakon što unesete aktivacioni kod, prelazite na sledeći korak gde kreirate korisničko ime i lozinku, (koji služe za pristup Raiffesien OnLine aplikaciji) i kreiranje PIN-a koji ćete koristiti za logovanje na Moja mBanka mobilu aplikaciju.

  • Ukoliko ste zaboravili korisničko ime ili lozinku, neophodno je da kreirate novi nalog. Na stranici za logovanje izaberite KREIRAJ NOVI NALOG. Potrebno je da imate broj svog računa i svoj mobilni telefon pri ruci.
    Nakon što unesete podatke i kliknete na dugme Nastavi, potrebno je da pozovete Kontakt centar Banke koji će Vam poslati kod koji ćete koristiti u nastavku procesa kreiranja novog korisničkog imena i lozinke.

  • Ako ste zaboravili PIN, novoj aplikaciji pristupate na sledeći način:

    1. Na početnoj strani birate opciju VEĆ IMAM NALOG.

    2. Unosite korisničko ime i lozinku, koje koristite za prijavu na RaiffeisenOn Line aplikaciju.

    3. Nakon unosa aktivacionog koda (koji dobijate u vidu SMS poruke na broj mobilnog telefona koji ste prijavili u banci) kreirate PIN koji ćete koristiti za prijavu na aplikaciju.

    PIN je lični identifikacioni broj koji se, osim za prijavu na aplikaciju, koristi i kao sigurnosni kod za potvrdu plaćanja putem mobilne aplikacije i za kreiranje jednokratne lozinke/mobilnog potpisa za potvrdu plaćanja putem RaiffeisenOnLine aplikacije za fizička lica.



    Ukoliko nemate ili ste zaboravili korisničko ime i lozinku, novoj aplikaciji pristupate na sledeći način:

    1. Na početnoj strani birate opciju KREIRAJ NOVI NALOG.

    2. Nakon unosa Vaših podataka i aktivacionog koda kreirate korisničko ime i lozinku , koji su Vam neophodni za buduće korišćenje usluga internet i mobilnog bankarstva.
    Aktivacioni kod dobijate pozivom Kontakt centra (011 3202 100) ili u ekspozituri banke. Važnost aktivacionog koda je 24h od trenutka generisanja.

    3.Kreiranjem i potvrdom PIN-a aplikacija je aktivirana.

  • Detaljnjije informacije o korišćenju aplikacije Moja mBanka možete pronaći na mobilnoj aplikaciji, u opciji "Podrška".

    Podrška

    Na Raiffeisen OnLine-u podršku možete pogledati u meniju (u gornjem desnom uglu).

    ROL podrška

Aplikaciju možete preuzeti klikom na dugme ispod, zavisno od telefona koji koristite.

Za više informacija nas kontaktirajte