• Informacije
  • Govorni automat
  • Dokumentacija

Telefonsko bankarstvo

Jednostavnim telefonskim pozivom, uz asistenciju operatera Kontakt centra, možete plaćati račune bez naknade ili dobiti informacije o Vašim računima.

Servis je dostupan 24h dnevno, 7 dana u nedelji, na sledećim brojevima telefona: 011/3202-111 opcija 6 (poziv se naplaćuje po ceni lokalnog poziva sa bilo kojeg mesta u Srbiji).

Usluge koje su Vam na raspolaganju:

Kako postati korisnik Telefonskog bankarstva?

Govorni automat

Govorni automat Vam omogućava da, u svakom trenutku, na najjednostavniji i izuzetno brz način dobijete informacije o Vašim računima, kao i niz drugih korisnih informacija.

Korisnik ovog telefonskog servisa može biti fizičko lice koje ima otvoreni račun u Raiffeisen banci i kome je odobren Zahtev za izdavanje i korišćenje LIB broja. Nakon odobrenja zahteva, korisniku se izdaje LIB (Lični identifikacioni broj koji sadrži 5 cifara). Nakon što korisnik dobije LIB, u mogućnosti je da koristi naš telefonski servis na sledeći način: pozivanjem broja 011 / 32 02 777 (od 00-24) uključuje se telefonski govorni automat koji se koristi putem tonske tastature telefonskog aparata, kroz izbor opcija koje telefonski govorni automat saopštava korisniku.

Pritiskom na određene brojeve (prateći glasovno uputstvo) mogu se dobiti željene informacije:

1. Informacije o banci

2. Informacije o računima

3. Blokada kartica

Za opcije 2 i 3 morate biti registrovani korisnik elektronskog bankarstva, odnosno posedovati LIB.