Halcom E-bank elektronsko bankarstvo
Halcom E-bank predstavlja sistem elektronskog bankarstva namenjen pravnim licima i preduzetnicima.
Idite odmah na:
Šta je Halcom E-bank elektronsko bankarstvo?
Halcom E-bank omogućava korisnicima da upravljaju svojim finansijama na brz, siguran i efikasan način. Ovaj sistem elektronskog bankarstva prilagođen je posebno za pravna lica i preduzetnike, nudeći im sveobuhvatno rešenje za njihove bankarske potrebe.
Instalacijom potrebnog softvera na računar, korisnik stiče pristup različitim bankarskim funkcionalnostima direktno sa svog radnog stola. Ovaj intuitivni interfejs omogućava korisnicima da brzo i lako obave sve vrste platnog prometa, uključujući uplate, isplate, prenose sredstava i druge transakcije.
Koje usluge omogućava Halcom E-bank?
- Dinarska i devizna plaćanja
- Pregled stanja i prometa
- Preuzimanje izvoda po računima u više formata (txt, pdf, SWIFT MT940)
- Pregled i raspored priliva iz inostranstva
- Kursne liste sa mogućnošću biranja datuma i preuzimanja
- Potvrde o izvršenim plaćanjima, promenama na računu i sl.
- Pregled po Visa i Master business računima
- Menjačnica – prenos sa deviznog računa na dinarski račun (prodaja deviza)
- Mogućnost da samo sa jednom smart karticom klijenti obavljaju platni promet sa svim bankama kod kojih imaju otvoren račun (a koje podržavaju Halcom E-bank aplikaciju)
- Mogućnost setovanja pojedinačnog i specijalnog načina potpisivanja
Preduslovi za korišćenje
- Računar sa internet pristupom
- Smart kartica sa elektronskim sertifikatom
- Čitač smart kartice
Kako postati korisnik Halcom E-bank?
- Ukoliko ste već korisnik Halcom aplikacije
- Ukoliko ne posedujete Halcom karticu
Ukoliko ste već korisnik Halcom aplikacije u drugoj banci i posedujete Halcom karticu, potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:
- Zahtev za odobrenje korišćenja aplikacije Hal E-bank
- Specifikaciju ovlašćenja za pojedinačnog korisnika
- Pravila za Halcom E-bank
- Odštampan i potpisan izvoz sertifikata odstrane svakog pojedinačnog korisnika (za pomoć se možete obratiti Halcom help-desku na telefon011/3032-432 ili banci na telefon 011/220-7560)
- Fotokopije ličnih karata pojedinačnih korisnika
Ukoliko ne posedujete Halcom karticu, potrebno je dostaviti sledeću dokumentaciju:
- Zahtev za odobrenje korišćenja aplikacije Halcom E-bank
- Specifikaciju ovlašćenja za pojedinačnog korisnika
- Generalnu narudžbenicu CA1
- Zahtev za izdavanje digitalne potvrde ovlašćenog lica CA2
- Fotokopiju ličnih karata lica za koja se traže smart kartice
- Fotokopiju rešenja o upisu pravnog lica kod Agencije za privredne registre